BykhawModel pengubah jenis kering scb10Harga dan keadaan pengeluaran dan penjualan

  • masa pelepasan:2024-04-02 22:32:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:128
  • Penerangan pantas:

    Bykhaw,Mod wayar pengubah jenis kering:Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:BykhawTransformerMen

Kandungan artikel

Mod wayar pengubah jenis kering:

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

BykhawTransformer

Menurut keadaan retak wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

PrienaiTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


BykhawModel pengubah jenis kering scb10Harga dan keadaan pengeluaran dan penjualan



Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

OK atau tidak?Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya,BykhawPengubah kotak 500, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.


BykhawModel pengubah jenis kering scb10Harga dan keadaan pengeluaran dan penjualan



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Jabatan Pengurusan() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Pembuat pengubah kuasa

BykhawGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah,BykhawPerbezaan antara pengubah dan pengubah kotak, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

BykhawMaklumat produk lain
  • DimonaPenukar jenis kering Scb18Analisis prestasi yang komprehensif

    DimonaPenukar jenis kering Scb18Analisis prestasi yang komprehensif

  • ArgenteuilPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapmonopoli

    ArgenteuilPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapmonopoli

  • ArgenteuilJembatan naik automatikMencegah penyebab leukoplakia

    ArgenteuilJembatan naik automatikMencegah penyebab leukoplakia

  • KazincbarcikaPaksi mendaki hidraulik tetapApakah perubahan di pasaran?

    KazincbarcikaPaksi mendaki hidraulik tetapApakah perubahan di pasaran?

  • KazincbarcikaLif legu aluminium yang diletak di keretaBagaimana kualiti

    KazincbarcikaLif legu aluminium yang diletak di keretaBagaimana kualiti

  • KazincbarcikaHarga pemutar hidraulikBagaimana industri pembuatan hilang

    KazincbarcikaHarga pemutar hidraulikBagaimana industri pembuatan hilang

  • Et TaiyibaPenukar jenis kering kuasa 1000 KVACara menjual

    Et TaiyibaPenukar jenis kering kuasa 1000 KVACara menjual

  • HengeloPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganReka bentuk dan pemilihan

    HengeloPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganReka bentuk dan pemilihan

  • segera:Peringatan: Maklumat BykhawModel pengubah jenis kering scb10Harga dan keadaan pengeluaran dan penjualan memberi anda BykhawModel pengubah jenis kering scb10Harga dan keadaan pengeluaran dan penjualan oleh syarikat kami, perkhidmatan BykhawModel pengubah jenis kering scb10Harga dan keadaan pengeluaran dan penjualan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BykhawModel pengubah jenis kering scb10Harga dan keadaan pengeluaran dan penjualan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BykhawModel pengubah jenis kering scb10Harga dan keadaan pengeluaran dan penjualan. BykhawModel pengubah jenis kering scb10Harga dan keadaan pengeluaran dan penjualan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BykhawModel pengubah jenis kering scb10Harga dan keadaan pengeluaran dan penjualan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!